Bookishdream

thanks for visiting!

The reason is you by Tiffany Alvord

I don't need a reason to smile as I walk down the street

通りを微笑みながら歩くのに理由なんて必要ないわ。

I don't need a reason for my heart to feel complete

満たされるための理由もいらない。

Not another question, I tell you no one could take your place

あなたに言うわ。誰もあなたの代わりはいないの。

I guess that maybe the answer is written all over my face

きっとその答えは私の顔に書いていると思うの。

 

Cause I've been ,I've been , noticing you noticing me, as I notice you

だって私は自分のこともあなたのこともきずいていたわ。

I think it's kinda funny how I like you like I do

なんとなく私があなたをこんな感じで好きなことは変ね。

Babe I'm crazy for you

あなたに本当に夢中なの。

So hot sparks are flying, this is love in wintertime

燃えているわ。火花がちって、これは冬の恋よ

Met yiu on fifth avenue 

5番街であなたにあって

Never talked around at you

話しかけたことは一度もないけど

So hot sparks are flying , this is love in wintertime

燃えているわ。火花がはじけてこれは冬の恋

Met you on fifth avnue 

五番街で貴方にあって

I love to smile

笑顔でいるのが大好きなの

And the reason is you

そしてその笑顔の理由はあなたよ。

 

I don't need a reason to dance under the stars

星空の下で踊るのに理由なんていらないわ。

I don't need a reason to blast a song in a car

車の中で音楽で大騒ぎするのにも理由なんて必要ないわ。

Not another question of why I glow when I see you

あなたをみると、なぜこんなにも幸せになるかなんてきかないで

I guess that maybe the answer is that I I just wanna be with you

きっと答えは、ただあなたと一緒にいたいからなの。

 

Cause I've been ,I've been , noticing you noticing me, as I notice you

だって私は自分のこともあなたのこともきずいていたわ。

I think it's kinda funny how I like you like I do

なんとなく私があなたをこんな感じで好きなことは変ね。

Babe I'm crazy for you

あなたに本当に夢中なの。

So hot sparks are flying, this is love in wintertime

燃えているわ。火花がちって、これは冬の恋よ

Met yiu on fifth avenue 

5番街であなたにあって

Never talked around at you

話しかけたことは一度もないけど

So hot sparks are flying , this is love in wintertime

燃えているわ。火花がはじけてこれは冬の恋

Met you on fifth avnue 

五番街で貴方にあって

I love to smile

笑顔でいるのが大好きなの

And the reason is you

そしてその笑顔の理由はあなたよ。

 

You make me feel like nothing in this world could bring me down

あなたのおかげでこの世の何も私を落ち込ませることなんてないんだと感じるし

You make me feel so special So sweet so perfect as we walk through town

街を歩けば特別で、優しくて理想的だと感じさせてくれるわ。

there is no apperant reason why I feel the way I do 

なぜこんな風に感じるかはっきりとした根拠はないけれど

But maybe then again the reason, is you

でもきっと 繰り返しになるけれどその理由はあなたね。

 

Cause I've been ,I've been , noticing you noticing me, as I notice you

だって私は自分のこともあなたのこともきずいていたわ。

I think it's kinda funny how I like you like I do

なんとなく私があなたをこんな感じで好きなことは変ね。

Babe I'm crazy for you

あなたに本当に夢中なの。

 

Cause I've been ,I've been , noticing you noticing me, as I notice you

だって私は自分のこともあなたのこともきずいていたわ。

I think it's kinda funny how I like you like I do

なんとなく私があなたをこんな感じで好きなことは変ね。

Babe I'm crazy for you

あなたに本当に夢中なの。

So hot sparks are flying, this is love in wintertime

燃えているわ。火花がちって、これは冬の恋よ

Met yiu on fifth avenue 

5番街であなたにあって

Never talked around at you

話しかけたことは一度もないけど

So hot sparks are flying , this is love in wintertime

燃えているわ。火花がはじけてこれは冬の恋

Met you on fifth avnue 

五番街で貴方にあって

I love to smile

笑顔でいるのが大好きなの

And the reason is you

そしてその笑顔の理由はあなたよ。

 

The reason is you, the reason is you

あなたがその理由、そうその理由はあなただわ。